۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵

از امروز؛

سومین رویداد ستاپ آغاز شد/ جایی برای ارائه ایده‌های برتر آموزشی

سومین رویداد ستاپ آغاز شد/ جایی برای ارائه ایده‌های برتر آموزشی

ستاپ جایی برای ارائه ایده‌های جدید در عرصه‌های آموزشی است تا برترین ایده‌ها با حامیان مالی دولتی و غیر دولتی به کف مدارس راه یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین رویداد ملی ستاپ با حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ در عرصه‌های علمی و آموزشی عصر امروز در سالن همایش‌های ۱۰۰ استارت آپ آغاز شد.

در سومین دوره از رویداد ستاپ قرار است در فراخوان گسترده‌تر از شرکت‌های بیشتری دعوت به همکاری شود.

اصلی‌ترین موضوع در سومین دوره رویداد ملی ستاپ طراحی مدارس آینده است شرکت کنندگان در این رویداد بیش از هر چیز به طراحی مدارس نوین می‌پردازند.

از محورهای سومین رویداد ستاپ می‌توان به طراحی و پیاده سازی مانه‌های یکپارچه سازی برای مدیریت محیط‌های تربیتی، طراحی و پیاده سازی سامانه‌های اعتبار بخش محتوای آموزشی، ارائه محصولات و خدمات نوین حوزه کودک و ارائه برنامه‌های همیاری و کیفیت بخشی به مدارس دولتی اشاره کرد.

ستاپ سکوی تحول آموزش و پرورش قرار است همچون دو دوره گذشته محلی برای تجمیع ایده‌های فعالان عرصه آموزش و پرورش و علمی و فرهنگی و تلاش برای پیاده‌سازی این ایده‌ها باشد.

علاقه‌مندان و فعالان عرصه آموزشی و تربیتی در بهش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری می‌توانند با مراجعه به وب سایت ستاپ به نشانی www.eventsetup.net در سومین رویداد ملی ستاپ شرکت کنند.

کد خبر 6270484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha